Wij doen ons uiterste best om duurzame en kwaliteitsvolle juwelen te creëren die in perfecte staat tot bij jou toekomen. Toch kan er soms iets mislopen, zelfs na een tijdje. Aarzel dan niet om ons te contacteren, bij voorkeur via e-mail mét foto van het detail dat stuk is en een kopie van het garantiebewijs met datum.
Mogelijke klachten:
- Verkleuring: blootstelling aan vocht en/of water en zonlicht kan zilveren en gouden juwelen verkleuren.
- Schade: zelfs als je met zorg omgaat met je juweel is het steeds mogelijk dat je per ongeluk het juweel beschadigt tijdens het dragen, bijvoorbeeld krassen of deuken aan het oppervlak.
- Gebroken of defect: een gebroken ketting of vervorming van het messing.
Natuurlijk willen we dat je zo lang mogelijk plezier beleeft aan je sieraden. Daarom bieden wij je volgende oplossingen aan:
- Schoonmaken: de grauwheid verdwijnt en je juweel zal opnieuw schitteren.
- Polijsten: kan krassen verwijderen.
- Opnieuw vergulden: verschillende juwelen van Lien Hereijgers zijn gemaakt in gerhodineerd messing verguld met een laagje Rhodium (zilverkleurig), roségoud of goud. Ondanks de hoge kwaliteit van deze techniek, kan het verguld laagje dunner worden door slijtage en kan zelfs het kernmateriaal zichtbaar worden aan het oppervlak.
- Herstelling: wanneer een ketting of ander juweel breekt, kunnen wij het herstellen.
Bovenstaande opties zijn in de meeste gevallen gratis, behalve opnieuw vergulden. Je moet enkel rekening houden met de verzendkosten.
Bij Lien Hereijgers houden we van een duurzame aanpak in vormgeving, creatie en de relatie met onze klanten. Daarom vragen we je steeds om foto’s mee te sturen zodat wij een correcte inschatting kunnen maken van de nodige herstellingen en eventuele kosten op voorhand kunnen communiceren. Zo is alles steeds voor iedereen duidelijk.
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn om een reactie te geven.